vsgirls

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 23:10

Heeeej allihopa! Imorgon ska jag och Linnea ut och fota bilder till bloggen och det ska bli så kul! ?? Men nu ska jag vara med Sanna och spendera tid med henne :) <3 HAADE! ~Melissa

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 18:53

Hejsan alla!
Just nu e jag tillbaka till min kompis då jag nyss åt..vi åt typ någon pasta med skinksås och de var gott ;)
Jag har ingen aning om vad vi ska göra där men tror typ vi kommer prata lite osv ;)
Aja jag är framme nu men vi hörs pöss~Linnea

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 14:44

Hej människor?
Igår var nog den bästa nyårsafton jag har haft hittills jag firade nyår med Melissa och sen med min släkt..vi var uute och tog bilder på dagen så jag har fixat några bilder som ni ser längre ner?
Idag ska jag kanske träffa en kompis på stan o lite så men just nu är jag med Melissa och vi gör väll inget speciellt
Aja men puss och bamsekram från mig?~Linnea

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 14:41

HEEEEJ!
idag är det första januari 2015 :D hoppas ni hade det grymt igår! Först va jag hemma hos Linnea i ca 3-4 efter det gick jag. På en fest nere i våran lokal! Och Sanna körde elshock spelet! Men det var grymt kul! Sedan efter 12 så började vi smälla de största raketerna! Men just nu sitter jag hos Linnea och pratar! ;) HAADE! ~ Melissa

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 12:55

Hej jag la inte ut nått inlägg igår men jag kan ju nu säga god nyårsdag :*
Men hoppas att ni hade en bra nyårsfest!!
Hare

Av Melissa,sanna och linnea - 1 januari 2015 01:04

Gott nytt år folket <3 här kommer lite bilder från dagen och sedan på kvällen min mobil dog när raketerna kom :( stora gott nytt år kramar från mig :* ~ Melissa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla bloggläsare vi är tre tjejer på 13 år och vi heter då Melissa,Sanna och linnea! HOPPAS NI KOMMER GILLA VÅRAN BLOGG! puss :*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards